Sunday, January 6, 2013

Apaj, 2012 ősz

Az ősz mindig csodás kint a pusztában, főleg a tavaknál. Elkezdik a halászatot, leeresztik a tavakat, és a sok vonuló madár megjelenik a sok táplálék hatására. Egy este nem bírtam magammal, a munkát korábban abbahagytam (fél ötkor:-)), és lerohantam a Bivalyos 1. tóhoz. Hatalmas ez a tó, és nagyon elszórtan vannak a madarak, de azért próbálkoztam. Először kilátástalannak gondoltam a dolgot, de a szerencse mellém szegődött. Kevéssel a naplemente előtt egy tocsogónál feküdtem, amikor leszállt egy csomó madár.


Barázdabillegető

Sokadalom: nagy pólingok!

A réti is megjelent

Sőt, még egy!

Csodás ez a madár!

Még pár daru is megjelent, pedig itt ritka!

Partfutók

Tükörkép

Nagyon szép fény volt


Csodás naplemente!

Pózolás

Lépegető

A kedvencem!

No comments:

Post a Comment