Sunday, January 6, 2013

Még mindig a puszta! És téli lesépítés

Egy másik reggel is adott élményeket, a réti még közelebb merészkedett, mert én még a koromsötétben beálcáztam magam a nádban. Sokáig nem maradhattam, mert a téli lest tettük Lacival a helyére. Talán ez volt a legkönnyebb része a dolognak. No de a beásás, az volt ám a móka! Laci vállalt nagyobb szerepet a dologban. Ugye, fiatalabb is, meg erősebb is nálam :-). Sok vízhólyag lett a jutalma, sajnálom! Este, mikor végeztünk, még visszamentem és megvártam a naplementét! Ez is egy csodás nap lett.

A réti

Itt is a reggeli fényben

Megpihentek

Kanalas récék, no, ilyet sem sokszor látni itt!

Itt került a helyére a les

És ilyen, mikor kész van! Szuper, mi? :-)

A csoda!

Mindig szívesen nézem ezt a képet!

Naplemente után is van még fényjáték

3 comments:

  1. Szuper hát!
    Azt a naplementés képet én is szívesen nézegetem! :)
    Gratulálok Tibi, szépen "dolgoztok"!

    ReplyDelete
  2. Köszi Tihi! ahogy írod "dolgoztok. Aki nincs benne ebben a természet fotózásban, nem is tudja mennyi meló van mögötte. Eddig kb 130 órát töltöttem a lesben , és a nagy részét pocsék időben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahogy mondod!
      Én még nem ültem kint annyit talán, de akkor egyszer se volt fény, emiatt jó képem még mindig nincs, persze nem csak azért ül ki az ember, de mégiscsak na..

      Delete